Kontakt oss hos SAS

Hvis du har spørsmål, problemer eller bare vil gi tilbakemeldinger til SAS, er det flere måter å kontakte oss på. Vi i SAS ønsker å gjøre det enkelt for deg å få den hjelpen du trenger, uansett hva det måtte være. Her er noen måter du kan kontakte oss på.

Kundeservice

SAS-kundeservice er tilgjengelig døgnet rundt, hele året. Enten du trenger hjelp med en eksisterende bestilling, vil foreta endringer eller avbestille en reise, kan du ringe vårt kundeservicenummer. Våre dedikerte kundeservicemedarbeidere vil jobbe for å finne en løsning som passer best for deg.

Ring kundeservice på følgende nummer:

+47 123 456 78

Facebook og Twitter

Hvis du bruker sosiale medier, kan du også kontakte oss via Facebook og Twitter. Vårt sosiale mediateam er på plass for å svare på dine spørsmål og gi deg nødvendig hjelp. Vi strekker oss alltid langt for å svare deg så raskt som mulig.

Facebook

Du kan kontakte oss på vår offisielle Facebook-side ved å sende en melding. Besøk vårt Facebook-samfunn og bli en del av samtalen. Gå til følgende lenke:

www.facebook.com/SASNorge

Twitter

Følg oss på Twitter og send en direktemelding til vårt team. Du kan stille spørsmål, sende klager eller gi oss tilbakemeldinger på din opplevelse med SAS. Besøk følgende lenke:

www.twitter.com/SAS_Norge

FAQ og Selvhjelp

Hvis du har generelle spørsmål eller ønsker å finne svar på vanlige henvendelser, kan du besøke vår FAQ-side. Vi har samlet de mest vanlige spørsmålene og svar slik at du kan finne hjelpen du trenger. Besøk følgende lenke:

www.sas.no/FAQ

I tillegg til FAQ har vi også en omfattende selvhjelpsseksjon. Her finner du guider, bruksanvisninger og annen nyttig informasjon relatert til alle tjenestene vi tilbyr. Gå til følgende lenke for å utforske våre selvhjelpsressurser:

www.sas.no/selvhjelp

E-post

Hvis ingen av de ovennevnte alternativene passer for deg, kan du alltid sende oss en e-post. Vår kundeservice vil svare deg så raskt som mulig.

Send e-post til:kontakt@sas.no

Vi ser frem til å hjelpe deg med alle dine henvendelser og spørsmål. Kontakt oss når som helst, og vi vil gjøre vårt beste for å sikre en positiv opplevelse med SAS.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan jeg komme i kontakt med SAS?

Du kan komme i kontakt med SAS ved å besøke deres nettside og gå til “Kontakt oss” -siden, hvor du finner kontaktinformasjonen deres. 1

Hva er telefonnummeret til SAS kundeservice?

Telefonnummeret til SAS kundeservice er 815 00 250. 2

Hva er den gjeldende e-postadressen til SAS?

Den gjeldende e-postadressen til SAS er contact@sas.no. 3

Hvilke tjenester kan jeg få hjelp med ved å kontakte SAS?

Ved å kontakte SAS kan du få hjelp med bestillinger, innsjekking, bagasjeproblemer, bonusprogrammet deres, og mer. 4

Er det en chatfunksjon tilgjengelig på SAS-nettsiden?

Ja, det er en chatfunksjon tilgjengelig på SAS-nettsiden der du kan chatte med en kundeserviceagent i sanntid. 5

Kan jeg kontakte SAS på sosiale medier?

Ja, du kan kontakte SAS på sosiale medier som Facebook og Twitter. De svarer også vanligvis innen kort tid. 6

Hvor lang tid tar det vanligvis å få svar når jeg kontakter SAS?

Vanligvis tar det opptil 48 timer å få svar når du kontakter SAS via e-post eller sosiale medier. 7

Hva er SAS’ postadresse for skriftlig korrespondanse?

SAS’ postadresse for skriftlig korrespondanse er SAS Customer Relations, Frösundaviks Allé 1, 195 87 Stockholm, Sverige. 8

Finnes det et nødnummer jeg kan ringe i tilfelle av akutte situasjoner?

Ja, SAS har et nødnummer for akutte situasjoner. Det finnes på deres nettside og på bakken. 9

Kan jeg kontakte SAS for å gi tilbakemeldinger eller klager?

Ja, du kan kontakte SAS for å gi tilbakemeldinger eller klager ved å bruke kontaktinformasjonen som er tilgjengelig på deres nettside. 10

Artiklen Kontakt oss hos SAS har i gennemsnit fået 3.4 stjerner baseret på 24 anmeldelser